apamehmallshepino12

apamehmallshepino12

apamehmallshepino12

apamehmallshepino12

تعمیر جاروبرقی در تهران

تعمیر جاروبرقی در تهران

حتی اگر شما به بهترین شکل از جاروبرقی خود استفاده نموده و مراقب باشید مشکلی در آن رخ ندهد، به هر حال گاها بدون اینکه کنترل شرایط دست شما باشد، وسیله خراب می شود و نیاز به تعمیر جاروبرقی خود پیدا می کنید. مثلا کافی است در حین جارو کشیدن خانه، ولتاژ برق به صورت ناگهانی تغییر کرده و موتور دستگاه بسوزد.

در  چنین شرایطی به هیچ عنوان نگران نبوده و با خونسردی کامل با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی مستر امداد تماس بگیرید، در این مرکز تیمی از تعمیرکاران حرفه ای و  ماهر فعالیت می کنند که هر گروه، در زمینه نوع خاصی از وسایل برقی همجون تعمیر اجاق گاز، تعمیر لباسشویی، تعمیر ظرفشویی و… توانمند هستند.

تعمیرکار با تمامی امکانات مورد نیاز به خانه شما مراجعه می کند و منزل شما به یک تعمیرگاه کوچک تبدیل می شود. بدون اینکه نگران کیفیت کار باشید، با خیال آسوده به متخصصین ما اعتماد کنید. مهم نیست که دستگاه خود را از کجا خریداری کرده اید، متخصصان حرفه ای ما در تهران تمام برندها (سامسونگ، ال جی، دوو، زیمنس، پاناسونیک، کنوود، دلونگی و…) را در سریعترین زمان ممکن و با هزینه مناسب تعمیر می کنند.

تعمیرگاه تخصصی و مجاز تعمیر جاروبرقی

تعمیرگاه تخصصی و مجاز مستر امداد بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر دستگاه شما می باشد، با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر جارو برقی شما هستیم.

مهم نیست که جارو برقی شما از کدام برند و مدل می باشد زیرا ما تمامی برندهای معتبر و معروف از جمله سامسونگ، الکترولوکس، ال جی، آاگ، پاناسونیک، دوو، دلونگی و… را تعمیر میکنیم. سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین میکنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

مشکلات متداول جارو برقی که نیاز به تعمیر دارند:

  • جارو برقی در هنگام روشن شدن و یا در حین کار کردن سر و صدای زیادی می دهد.
  • جاروبرقی روشن نمی شود.
  • قدرت مکش جاور برقی کم شده است.
  • جارو در حین کار یک دفعه خاموش می شود و کار نمی کند.
  • سیم جمع کن جارو برقی خراب شده است.
  •  

البته دلایل دیگری هم وجود دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای جاروبرقی شود.

اگر شما مشکلی دارید که در لیست بالا وجود ندارد و یا نمی دانید که به چه علت دستگاه شما به درستی کار نمی کند می توانید با ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت یک متخصص جهت عیب یابی و در صورت تمایل جهت تعمیر دستگاه شما اعزام شود.

اگر با کاهش قدرت مکش جاروبرقی روبرو شدیم چه اقدامی باید انجام دهیم؟




 

https://www.mremdad.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

تعمیر کولر گازی اُجنرال

تعمیر کولر گازی اُجنرال

سرویس و تعمیر کولر گازی اُجنرال یکی دیگر از خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی مستر تهویه است که توسط مجموعه ای از بهترین و با تجربه ترین تکنسین ها انجام می میشود.

خدمات کولر گازی اُجنرال در این شرکت به دست متخصصانی انجام میگیرد که ضمن برخورداری از دانش علمی این صنف، برخوردار از سال ها تجربه فنی در زمینه خدمات کولر گازی هستند. خدمات  ما فقط منحصر به یک مدل خاص از کولر گازی نیست و مجموعه ما تمام برندها و مدل ها بخصوص، این برند اعم از کولرهای اسپلیت یا دو تکه، پرتابل یا قابل حمل، ایستاده، کولر گازی پنجره‌ای یا یک تکه و کولر گازی توکار را شامل میشود.

انجام خدمات کولر گازی اُجنرال در تمام مناطق تهران

اگر شما از محصولات کولر گازی اُجنرال استفاده می کنید. و امکان دارد به دلایلی مشکلات و ایراداتی برای کولر شما پیش امده باشد. پس در این صورت شما باید با تعمیرکاران مجاز و با تجربه آن تماس بگیرید، زیرا هم از نظر هزینه و هم کیفیت کار نتایج خیلی بهتری خواهید دید. ما در این جا با دارا بودن تیمی از متخصصین کولر گازی اُجنرال هم در زمینه سرویس و هم تعمیر آماده خدمات رسانی به شما همشهریان گرامی هستیم. ما در کنار شما عزیزان هستیم تا با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت بهترین خدمات را ارائه نماییم. به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در خدمت شما هستیم تا هرگونه ایراد و مشکل فنی دستگاه شما را در اسرع وقت برطرف کنیم. با ما همراه باشید تا از خدمات مستر تهویه بهره مند گردید.

 

https://mrtahvieh.com/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%8f%d8%ac%d9%86%d8%b1%d8%a7%d9%84/

 

لیفتراک


لیفتراک

سوخت این ماشین به محل مورد استفاده آن بستگی دارد که معمولا فسیلی و یا گازی است. لیفتراک دیزل در فضاهای باز به کررات مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از این نوع لیفتراک در وزن های 1.5، 2، 2.5 و 3 تن و بالاتر وجود دارد.

شهر لیفتراک بعنوان تامین کننده لیفتراک صفر در ایران مفتخر است به اطلاع برساند در راستای گسترش فعالیتهای خود و پاسخگویی به نیاز مشتریان، واردات و فـروش از محل موجودی انواع لیفتراک ها از تناژ 1 الی 10 تن را در دستور کار قرار داده و همچنین قادر به پذیرش سفارش مدل های خاص مورد نظر مشتریان محترم با شرایط ویژه نیز می باشد.

از لیفتراک برقی در انبارها و مکان های سر بسته به علت عدم تولید آلودگی و همچنین صدای کم و به علت کوچک بودن قدرت مانور خوب در فضاهای کوچک دارد.هزینه سوخت بسیار پایینی دارد.این لیفتراک به دلیل سبکی به راحتی قابل جابه جایی است و رانندگان به راحتی می توانند با آن کار کنند.







 

https://www.shahrelifterak.com/

 

مبل شویی

مبل شویی

بهترین مبل شویی در سایت منتخب به تحلیل آن می پردازیم

بهترین مبل شویی در انجام کار شستشوی و خشکشویی مبل، منتخب تهران است، سر لوحه اصلی کار تیمی ما نهایت دقت و اهتمام به کار محسوب میشه و با ارزش بودن کار با کیفیت و بدون هیچ عیب و نقصی برای حفاظت از اسباب خانه شماست تا آسیب نبیند.

مبلمان شما یکی از پرکاربردترین وسایل در اتاق نشیمن است و همه افراد خانه دوست دارند برای تماشای تلویزیون روی آن بنشینند و تنقلات یا نوشیدنی های خنک بخورند

پس از مدتی مبلمان شما ممکن است به دلیل ریخت و پاش مواد غذایی، گرد و غبار به سبب نظافت و غیره، در صورتیکه مرتب و تمیز نشوند، به مکانی برای رشد انواع میکروب ها تبدیل می شوند.

هرگز شستشوی مبل را در خانه تا حد امکان با استفاده از فرچه و مواد شوینده نامناسب بصورت دستی انجام ندهید.این کار سبب ثبات بیشتر چرک و گسترگی آن در مبل میشود.

برای حصول اطمینان از تمیزی مبل باید به دست بهترین مبل شویی خبره سپرد تا با دستگاه و نیروهای خبره این کار انجام شود زیرا مبل شویی یک کار تخصصی است و هر کسی نمیتواند انجام دهد.




 

https://www.montakhabcarpet.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A8%D9%84-%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/