apamehmallshepino12

apamehmallshepino12

apamehmallshepino12

apamehmallshepino12

ثبت آگهی ملک

ثبت آگهی ملک

در چند سال گذشته که دنیای اینترنت محدودتر بود برای فروش خانه و املاک خود در آگهی های روزنامه همشهری ملک خود را به فروش می گذاشتید یا ملک را به مشاور املاک محله خود میسپردید. امروزه می توان با استفاده از سایت هایی که می توان در آن ها درج و ثبت آگهی املاک انجام داد، به راحتی و در زمان کمتر ملک خود را به فروش برسانید. به دلیل کمبود وقت و گسترده شدن اینترنت و تبلیغات بهترین راه برای فروش فوری خانه ثبت آگهی در سایت های خرید و فروش املاک است. این آگهی ها به راحتی و بدون صرف زمان زیاد قابل دسترس همه است و بهترین راه تبلیغات ملک شما است. برای درج آگهی املاک حتما از ملک حود عکس بگیرید و از عکس واقعی ملک برای جذب مشتریان و خریداران واقعی استفاده کنید. تحقیقات نشان داده که خریداران قبل از باز کردن آگهی به مدت 20 ثانیه به عکس اگهی توجه می کنند و اگر عکس باب میل و خوشایند آن ها بود روی آگهی کلیک می کنند تا مشخصات بیشتر ملک را بدانند.

سعی کنید برای ثبت آگهی املاک براساس واقعیت بهترین تیتر آگهی را بنویسید. نه خیلی اغراق آمیز باشد و نه دور از واقعیت تا خریدار به شما اعتماد کند و با شما تماس بگیرد. مثلا فروش آپارتمان لوکس در بهترین لوکیشن غرب تهران در توضیحات آگهی از کلمات تخصصی در حوزه املاک استفاده کنید

اکنون که مشتری با تیتر جذاب و عکس آگهی روی آگهی شما کلیک کرد، می خواهد توضیحاتی که در مورد ملک نوشته اید را بخواند.

سعی کنید از اصطلاحات تخصصی املاک برای توضیحات اگهی استفاده کنید. هر چه توضیحات آگهی کامل تر و دقیق تر و قابل فهم تر باشد میزان تماس و زنگ خور شما بالاتر می رود.

ثبت آگهی ملک -درج آگهی ملک - ثبت اگهی ملک

 

https://shepino.com/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9/

https://shepino.com/



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد